10. april 2010

Fjesboka (igjen)

Det er vel ikke en ukjent sak at jeg var litt skeptisk til fjesboka den gangen gruppepresset blei så sterkt at jeg tok den i bruk. Etter det har det ikke vært så mye å utsette på den bortsett fra et par feilmeldinger hver gang jeg er innpå, masse useriøs reklame og en del annet rot. Men her en dag kom det en beskjed oppe i høyre hjørnet om en person som er enda mindre aktiv fjesbokbruker enn meg. Vanligvis bruker det å stå "sei hei" (bruker fjesbok på nynorsk for moro skyld; derav "sei") til den personen eller noe liknende, men den dagen her stod det: "Skriv ein usann påstand på tavla". Må innrømme at jeg blei enda litt mer skeptisk.

Dagens bibelvers:

"Dere skal ikke stjele, og dere skal ikke lyve. Ingen av dere skal gå svikefullt fram mot sin neste." 3. Mos 19,11 

Ingen kommentarer: