20. juni 2009

Så var det i gang

Det er vi som sykler Trondheim - Oslo,
det er vi som sykler midt i veien her.
Du får heller kjøre rundt, om Bergen,
og ikke komme her og komme her! 
Øystein Sunde

Og nå er vi i gang. Nå sitter jeg, Martin og Hallgrim på sykkelen, og der har vi tenkt å sitte de nærmeste timene. I morra tidlig (søndag) er vi forhåpentligvis i Oslo, etter å ha tråkka rundt og rundt i 20 timer (hvis vi holder planlagt fart) og 54 mil. Det her blir tungt. Ønsk oss lykke til. Og litt forbønn i løpet av dagen setter vi nok også pris på. Så langt jeg veit står i alle fall ikke bønn på dopinglista.


Minutt igjen til Trondheim-Oslo: 0 ( - antall minutt det har gått fra publisering til du leser innlegget)

Dagens bibelvers:

"Atter sier jeg dere: Alt det to av dere på jorden blir enige om å be om, skal de få av min Far i himmelen." Matt 18,19

4 kommentarer:

Ann Helen sa...

Husk å passe dåkker for bilan og få i dåkker nok mat og drikke:) Så får vi be:)Masse masse lykke til!!

Marie sa...

Hvordan gikk det? Jeg kjørte søstra mi til Gardermoen i dag tidlig (litt over 6), da så jeg folk som sykla. Gjett om jeg var glad det ikke var meg!

Therese sa...

Jeg møtte også på syklister på E6 i dag, men jeg trur ikke det var noen jeg kjente. Dessuten hadde dere kanskje allerede kommet helt fram da. Gikk det bra?

Anonym sa...

Alle tre kkom inn på litt over 20 timer. Godt fornøyd.