28. september 2012

Dag 10 - Planlegging

På tide med et lite glimt inn i praksislivet mitt igjen. Den uka her har jeg kommet igang med undervisninga, og det er jo egentlig ganske kjekt (noe annet ville jo vært litt dumt). Timene har gått ganske bra; ikke perfekt, men hadde de gjort det ville jeg nesten blitt litt skremt. Må imidlertid lære meg å skrive på tavla. Barneskolelærern min ville sagt at jeg var i veldig godt humør (for det var man visst når skrifta begynte å skråe oppover etterhvert som man skreiv).

Ellers så tar jo planlegginga mye tid foreløpig. Bruker fort to skoletimer på å planlegge en skoletime (pluss all den tida jeg blir sittende å lese om den fascinerende fysikken som er litt for avansert til at jeg kan lære den bort), men det går seg vel til når man begynner å få litt erfaring om noen års tid.

Dagens bibelvers:
"Den som blir undervist i Ordet, skal dele alt godt med den som lærer ham." Gal 6,6  

Ingen kommentarer: