13. august 2012

Ei lita oppsummering

Har vært lite aktivitet her på ei stund så her kommer ei kjapp oppsummering.

Fjelltopper i Vestnes-prosjektet mitt stoppa litt opp. Men kan ikke klage når grunnen er 6 arbeidsuker mer enn forventa i sommer. Hadde en liten løpetur på et par småtopper i går og underveis måtte jeg tømme (drikke opp) begge saftflaskene mine for å få med meg ei uventa moltemyr.

Ellers har siste uka blitt brukt til intensiv bærplukking og sylting. I den anledning må jeg komme med et lite dementi. I forrige innlegg skreiv jeg at det var dårlig med bringebær i år. Det viste seg heldigvis å være feil. Har plukka rundt 15kg villbringebær iløpet av uka, og det er bra!

Siste bærinnspurt ga 18L rips i dag. Så da er jeg klar til å dra til Trondheim etter ei god natts søvn.

Dagens bibelvers:
"Ta dere i vare, så dere ikke mister det som dere har vunnet med deres arbeid, men kan få full lønn!" 2.Joh 1,8  

Ingen kommentarer: