19. september 2010

Utvalgt

Er vel hjemme fra ei god (og slitsom) helg på Vassfjellkapellet sammen med litt over 30 andre BUF-ere. Assorterte stikkord fra helga: god mat, lite søvn, hyper-hyper UNO, fin fjelltur, bortgjemte stier, åndelig påfyll, fantastiske folk, regn (men ganske bra vær), og gode sanger.

Et eksempel på det siste er en god sang jeg blei sittende å tenke på det meste av lørdagskvelden.


Utvald i Kristus, kjøpt fri ved hans blod,
lovsongen tonar i sjela mi no.
Tenk at han elskar meg slik som er er,
Jesus er grunnen til gleda mi her.

Utvald i Kristus, i himmelen sett,
tru det, om vegen vert tung eller lett.
Trygg kan eg vera, for Gud er min Far,
grenselaus kjærleik til barnet han har.

Utvald i Kristus med Anden som pant,
ordet har sagt meg at dette er sant.
Endå om tårene væter mitt kinn,
har eg av nåde, Gud fred i mitt sinn.

Utvald i Kristus så endelaust rik,
snart skal eg sjå han, ja, verta han lik.
Snart skal eg heime i himmelen stå,
då skal av Jesus eg kruna mi få.

T: Haldis Reigstad

Dagens bibelvers:

"For i ham har han utvalgt oss før verdens grunnvoll ble lagt, for at vi skulle være hellige og ulastelige for hans åsyn." Ef 1,4

Ingen kommentarer: