3. september 2010

Dagens nedtur

I gårkveld bestilte jeg ny dempegaffel, til terrengsykkelen min, fra England. Da jeg leste gjennom ordrebekreftelsen oppdaga jeg en "fatal" feil. Jeg hadde fått svart demper, mens jeg var nesten sikker på at jeg hadde bestilt hvit. Så jeg sendte en e-post og spurte fint om de kunne endre ordren. I dag fikk jeg først beskjed om at pakka var sendt, og så litt seinere fikk jeg e-post om at de dessverre ikke hadde hatt tid til å lese e-posten min og at jeg derfor fikk svart. Men jeg kunne gjerne sende den tilbake å få ny. Jeg er imidlertid ikke veldig lysten på å betale 400 kr ekstra for å sende ei pakke fram og tilbake fra England. Så da blir det hvit sykkel med svart demper.

(Men som alle veit går ikke en demper bare ned, den går opp igjen også. Den svarte var 10£ billigere, så det blei en liten opptur også.)

Dagens bibelvers:

"Kom og la oss gå i rette med hverandre, sier Herren. Om deres synder er som purpur, skal de bli hvite som snø, om de er røde som skarlagen, skal de bli som den hvite ull." Jes 1,18

1 kommentar:

Ingrid Aukan sa...

fatalt. nesten så jeg ikke klarte å lese ferdig, så fatalt var det.