1. august 2010

Inception

På onsdag var vi en tur på kino og så Inception. Og hvis du liker filmer som virkelig "messer med hjernen din" så er den å anbefale. Det er en av de få filmene jeg har sett de siste åra som har klart å finne på noe nytt. Historia er god, skuespillerne presterer bra og den har alle de gode spesialeffektene som en sci-fi film må ha. Den har et par-tre-fire punkter hvor det fantes noen logiske brister (hvis vi ser bort fra de åpenbare som det å infiltrere drømmene til folk :D), men alt i alt en bra film som skiller seg ut i mengden. Terningkast 5.

Ellers er været endelig tilbake til det normale. Etter ei uke med oppholdsvær og innslag av sol og varme er det nå plaskregn. :)

Og nå trur jeg at jeg drar ut på en liten fisketur. Ryktene sier at makrellen er på plass, men gårsdagens fisketur ga null makrell (og 32 sei), så det trengs nok en tur til.

Dagens bibelvers:

"Men Gud kom til arameeren Laban i en drøm om natten og sa til ham: Vokt deg vel for å si noe til Jakob, verken godt eller ondt!" 1. Mos 31,24 

1 kommentar:

Hanne sa...

Jeg har sett den jeg også:)
Liker at den ikke er så opplagt - at man må tenke litt:)