9. august 2010

Strips

Som de fleste sikkert veit kan strips (og gaffateip) brukes til det meste. Men hvilke strips er best til terrengsykkelen. Her spiller jo både vekt og utforming ei viktig rolle. Den problemstillinga her har jeg helt glømt å ta stilling til (og jeg som skal sykle super-x-trem-birken (også kalt ultrabirken) om bare 18 dager!). Heldigvis kom jeg over den informative diskusjonen her på terrengsykkel.no. Så nå kan jeg slappe litt mer av.

(anbefales som fantastisk underholdning (hvertfall klokka ett på natta))


Dagens bibelvers:

"Men tåpelige diskusjoner som ingen lærer noe av, skal du avvise, for du vet at de skaper strid." 2. Tim 2,23

(måtte bruke 05 oversettelsen idag istedetfor 88 siden ordlyden passa så mye bedre)

1 kommentar:

Eirik sa...

Om du likevel sko trenga strips kan eg anbefala Hellermann og Tyton som me bl.a bruge te å festa høyspentkabla. :)