16. august 2010

Hei, hei Trondheim

Da er jeg på plass i Trondheim igjen, og noenlunde i orden på den nye hybelen (for de som ikke har fått det med seg har jeg flytta fra Njardarvollen 5B og 100 meter vestover til Kringsjåvegen 57). Første dag i Trondheim har gått med til å komme i orden, sykkelmekking, testing av småstier i Estenstadmarka (til sykling) og en god del timer med avslapping, grilling, bading og litt sansvolleyballspilling i Djupvika. En god (men litt for varm) dag. 

Dagens bibelvers:

"Herre, lær meg din vei, og led meg på den rette sti for mine fienders skyld." Sal 27,11

2 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Jeg tok turen til Kopperdammen i stedet. Helt overbevist om at det var koseligere ;) Iallefall når man må hjem og dusje og skifte fordi man ble koooosa på! Skjønne mini'n ;)

Kristoffer Stige sa...

Var sikkert koselig begge plasser, men man har dessverre ikke tid til alt. :)