24. juli 2010

Galskap?

Hva får en frisk og oppegående ung mann til å legge ut på en 22 mil lang sykkeltur i regnvær helt aleine? Ikke veit jeg, men til mitt forsvar kan det sies at det var opphold når jeg starta og værmeldinga påstod at det skulle bli oppholdsvær og medvind. Den gang ei, men jeg kom meg til Trondheim og fikk heldigvis sitte på med bil tilbake noen timer seinere.

Som dere sikkert forstår har racersykkelen min fått lufta seg litt i det siste. Jeg har hatt to turer; en på 14 og en på 22 mil. Den første var forrige fredag og gikk i fint vær i fin natur i langs Romsdalskysten:

Nummer to var nå på mandag og gikk som sagt i litt mindre fint vær til Trondheim:

(noen som veit hvorfor blogspot av og til ikke gir mulighet til forstørring av bilder?)

Dagens bibelvers:

"Dere ser jo at det er en gal mann! Hvorfor kommer dere til meg med ham?" 1. Sam 21,14b

2 kommentarer:

Ellen Smenes sa...

jeg bare sier det... du var bare 8 km unna meg og sa ikke fra!!

Kristoffer Stige sa...

Det var flere jeg var ganske nærme uten å si i fra, men hadde nok ei ferge å rekke. :)
Og dessuten trur jeg ikke jeg hadde orka noen omveger på den turen.