26. august 2010

Gruer meg

Om en halvtime tar jeg og Martin turen mot Rena. Derfra skal vi på "vanskeligste" måte komme oss over fjellet til Lillehammer på sykkel. Det her skal vi gjøre sammen med omtrent 500 andre tullinger Vi skal være med på forsøksprosjektet Ultrabirken. Omtrent 4 mil med sti, 7 med grus og 1 med asfalt. Gruer meg. Spesielt fordi dempern på sykkelen min er i litt dårlig form. Det kommer til å riste. Heldigvis er det ikke bare jeg som gurer meg. Se her . Været er heller ikke antatt å bli det beste. Antydninger om 5 grader og regn har ført til at vintersykkelklær har havna i sekken. Gruer meg!

Så vi trenger en liten smule forbønn fra 08.15 og de næremeste 7-8 timene på fredagen. 

Dagens bibelvers:

"Kom til meg, alle som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile!" Matt 11,28

1 kommentar:

Hanna Marie sa...

God tur! Det kommer sikkert til å være veldig digg å ha gjort det når dere er ferdig :)