20. august 2009

Et spill for oss, et spill for deg

I anledning litt større rom, litt ekstra penger inn på kontoen og litt av hvert annet har jeg tatt med meg noen spill hjemmefra og kjøpt noen fler. Spillsamlinga her på Njardarvollen har derfor økt betraktelig (og forhåpentligvis vil den bli enda større). Så hvis noen har lyst å spille ett spill eller to eller fler, så blir det sikkert mulighet for det utover høsten.

Helt bakerst: Sjakk og en stor terning. På toppen fra venstre: Ligretto (en av to bokser), Set, Skip-Bo og kortstokker. Bak fra venstre: Carcassonne med alle utvidelser, Aqua Romana, Puerto Rico og Alhambra. Framme: Alias. Ikke tilstede da bilde ble tatt: Risk, Ticket to Ride Europe, Trivial Pursuit, og sikkert noen som jeg har glemt.

Dagens bibelvers:

"I min Fars hus er det mange rom. Var det ikke slik, da hadde jeg sagt dere det. For jeg går bort for å gjøre i stand et sted for dere." 

4 kommentarer:

Therese sa...

oi oi, jeg trur jammen du må invitere til spillkveld snart!

Hanne sa...

Spill er gøy!!!

Anne Gørill sa...

eg e me!:)

Kristoffer Stige sa...

Spillkveld er bra. Og nå er stua vår blitt atskillig finere, så nå skal det nok bli mulig med spillkvelder ja!