27. november 2012

Stolbruk

Bruksmulighetene for stoler er undervurdert, og spesielt ved pensumslesing er det lett for å få ei litt ensformig sittestilling. Alternativ bruk viste jeg ved bruk av en krakk i fjor. Da bare antyda jeg at kontorstolen min også fikk kjørt seg litt. Her er beviset:





I tillegg snurrer den stadig vekk rundt, men det var ikke så lett å vise på et stillbilde, og jeg gidder ikke lage video nå. Må tross alt late som om jeg leser!

Dagens bibelvers:
"Med det samme han nevnte Guds ark, falt Eli baklengs ned av stolen ved siden av porten. Han brakk nakkebenet og døde, for mannen var gammel og tung. Han hadde dømt Israel i førti år." 1.Sam 4,18

2 kommentarer:

Anne Gørill sa...

Haha! konge! så alvorli og seriøs på alle bildan da. :p

Kristoffer Stige sa...

Man er jo seriøs når man leser til eksamen (eller kunnskapsprøver som det så fint heter på PPU)! :P