1. november 2012

Gratulerer!

For ett år sida skjedde et stort under. Kamilla (mi niese) blei født. Gratulerer med dagen og må Gud velsigne deg!

Apropos bursdag: Noen som har lyst på kake neste torsdag? (da har nemlig det største av de to barna på bildet under bursdag) :)

Godt å sove litt
Hvem kan det være?
Så fin jakke jeg har fått! Hvem kan ha laga den?
Viktig å lage lyd!
Storebror skal vise hvordan puttekassa fungerer. Var visst ikke fullt så spennende.
Nam, nam!
Smil til kamera!
Dagens bibelvers:
"I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du, Herre, du lar meg bo for meg selv i trygghet." Sal 4,9

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Skikkelig heldig e ho, som har nokken som strikke så fine klær te se =) Sku gjerne kommet for å spise kake, bare litt langt å kjøre... =) Ha en finfin kveld da

Ellen sa...

jeg har lyst på kake. alltid.