18. oktober 2012

Haustdikt (versjon 2)

Som den realfagspersonen jeg er syns jeg statistikk kan være spennende. Jeg følger derfor nøye med på besøkstall på bloggen min. Da får jeg også opp hvilke søkeord som leder ukjente personer inn på bloggen. De siste ukene er det ett som har gått igjen og det er "haustdikt" (førstesideresultat på google). De av dere med riktig god hukommelse husker kanskje at jeg tilbake i 2009 skreiv et lite dikt som 200-innleggsjubileum. Det viser seg altså å være ganske så "populært". Jeg tenkte derfor det var på tide å relansere det med noen små omskrivinger og tillegg.

Om hausten vert blada so gule
og då er dei jamman meg kule
Frå trea dei fell,
ja heilt utan smell,
og bles bort i ei vindkule.

Om hausten vert blada raude
og borte vert kvar ein staude
mot vinter det gjeng
og blomane heng,
for no vert dei snart daude.

Om hausten vert blada so brune
og då er det godt i det lune
for varmen du held
om du ein kald kveld
ligg godt gøymd under dunet.

Om hausten vert blada oransje
då levnas dei ikkje ein sjanse
for bort skal dei då
når himlen vert grå
men på bakken kan dei jo danse.

Om hausten vert blada farga
og nokon vert nok forarga
for det kjem mykje regn
men det er eit tegn
og ingen grunn til å sørga.

Om hausten vert kvelden svart
ja sola forsvinn i ei fart
men det finst ljos
med peis og bålkos
for flammane skin jo så bjart

Ja hausten er absolutt fin
det er iafall hausten min
eg liker litt blest
for då vert det fest
korleis er hausten din?

Dagens bibelvers:
"Han sa til dem: Høsten er stor, men arbeiderne få. Be derfor høstens herre at han vil drive arbeidere ut til sin høst!" Luk 10,2  

Ingen kommentarer: