14. juni 2010

På tide...

...med ei lita oppdatering igjen. Har fått sommerferie, er tilbake på Vestnes, har vært på leir (9-12 år), har vært en dag i barnehage, og ellers er det ikke så mye å si.

Bortsett fra at vi fikk skaffa oss hus rett før jeg dro. Beboerne av Njardarvollen 5B vil om en måned eller to flytte 112 meter omtrentlig rett vest til Kringsjåvegen 57. Der får vi låne et hus fra en familie som skal til USA ett år. God standard, god pris, kort å flytte. Eneste minus er at vi må passe på katten dems, og jeg er en smule allergisk. Men det finner vi vel ei løsning på.

Dagens bibelvers:

"Sannelig sier jeg dere: Om dere har tro som et sennepsfrø, kan dere si til dette fjellet: Flytt deg herfra og dit! Og det skal flytte seg. Og ingen ting skal være umulig for dere." Matt 17,20

2 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

vi kan sikkert passe den. JEG VIL HA PUSEKATT.

Sigrid Marie sa...

Ingrid? Jeg tror lillesøster synes du skal ta deg en tur på Frei i sommer. Du må komme å hilse på pusekatten hennes.

Den er visst noe for oss også Kristoffer. Den skal visst nok være allergivennlig. Jeg er skeptisk inntil det motsatte er bevist, men til 8000 bør det funke...