5. juni 2010

Hvis du lurte

Jeg har vært litt dårlig i halsen i det siste, og kjøpte meg derfor ei pakke med Repsils halstabletter. Et problem hadde jeg imidlertid; hvordan får man i seg den tabletten (eller dropset som man også kan kalle det (inneholder 98% sukker og litt honning, sitron og peppermynte))? Heldigvis fant jeg det fort ut, for etter å ha snudd og vendt på pakka så jeg med lysende skrift på baksida:

Bruksanvisning: Sug tabletten og la den smelte i munnen, da varer virkningen lenger. Tabletten tygges ikke.

Så hvis du lurte på hvordan du får i deg et drops, så veit du det nå.

Dagens bibelvers:

"Han lot ham fare fram over jordens høyder. Han åt markens grøde. Han lot ham suge honning av klippen og olje av det hårdeste fjell." 5. Mos 32,13 

2 kommentarer:

Ellen Smenes sa...

Det var godt man fikk klarhet i det!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)