7. juni 2010

Dårlig, men nesten fornøyd

I dag hadde jeg nest siste eksamen som tredjeklassing, og det må vel kunne sies å være den dårligste seriøse eksamenen jeg noen gang har hatt. Altfor mye å gjøre, altfor dårlig tid, uoversiktelige oppgaver, altfor dårlig forberedt (grunna lite motivasjon for faget, noe som igjen er grunna dårlig foreleser og veldig dårlig, stort, udefinert og tidvis kjedelig pensum). Men det verste av alt er at jeg ikke bryr meg (les: nesten ikke bryr meg; og det er litt skummelt). Jeg er bare glad for å slippe og tenke mer på det. Kommer riktignok til å se litt stygt ut ved siden av de andre karakterene, men det prøver jeg å fortrenge. Snart sommerferie!

Dagens bibelvers:

"Dårlig, dårlig! sier kjøperen. Men når han går bort, roser han seg." Ordsp 20,14

Ingen kommentarer: