20. februar 2015

The Snekker of Catan - del 5

Nå har jeg kommet så langt i skrivinga at jeg nesten har tatt igjen prosjektet. Boksen er malt fin og rød på utsida:


Men det er jo litt kjedelig med en helt rød boks. Planen er derfor at lokket skal få et litt mer spennende motiv. Inne i boksen skal både grunnspillet og en del utvidelser ligge, så da er det viktig at det ytre også gjenspeiler det indre. 10 minutter med litt "kreativ" bildebehandling ga følgende resultat:


Ble litt lei mens jeg satta inn sjøen fra sjøfarere, så den ble ikke så bra, men ellers er det henta noen elementer herfra og derfra.

Så var det bare å sette i gang.


Alle skjønner at det her er dømt til å mislykkes, så malinga ble lagt ut på anbud.

Mer om det følger...

Dagens bibelvers:
"Ve ham som bygger sitt hus med urettferdighet og sine saler med urett, han som lar sin neste trelle for ingenting og ikke gir ham lønn for arbeidet, han som sier: Jeg vil bygge meg et rommelig hus og luftige saler! - og som hogger ut vinduer på det og paneler det med sedertre og maler det rødt." Jer 22,13-14 

Ingen kommentarer: