10. februar 2011

Skype/MSN

Etter at jeg fikk meg ny data i høst har jeg aldri kommet så langt at jeg har installert noen versjon av MSN. Og siden jeg egentlig aldri har likt MSN noe særlig tenkte jeg å gå helt over til Skype isteden. Men der er kontaktlista mi noe kort (pappa og Martin). Så hvis du syns du "fortjener" en plass der så er det bare å si fra. Vil nok helt sikkert prøve å legge til de jeg finner ut at har Skype, men søkefunkunksjonen er såpass dårlig at jeg sikkert ikke finner så mange. Har du imidlertid lyst til å hjelpe meg å forlenge kontaktlista kan du sende meg skype-brukernavnet ditt eller skrive det i kommentarfeltet (kommentarer vil ikke bli publisert). Evt så kan dere få lov å legge til meg. Og mitt skype-navn er hele navnet mitt i ett ord med små bokstaver.

Dagens bibelves:
"Jag etter kjærligheten! Søk med iver å få de åndelige gaver, særlig å tale profetisk!" 1.Kor 14,1

Ingen kommentarer: