12. januar 2014

God glid

Smører man seg med litt tålmodighet hender det at livet plutselig begynne å gli i rett retning. :)


God glid håper jeg skia mine har også. I kveld prøvde jeg mitt nye skismørebord, og i morra satser jeg på å prøve mine nye skøyteski. Tommel opp for vinter og god glid.


Ellers kan jeg anbefale topptur på beina i snø og mørke. Jacob tok seg en tur i går, og da blei det ettermiddagstur på Heimste Blåhornet (1336 moh). Tungt i snøen, men absolutt verdt det. Bilder tatt med nettbrettet mitt, så beklager dårlig kvalitet og at jeg ikke klarer å se mot kameraet. ;)



Dagens bibelvers:
"Herren er ikke sen med løftet, slik noen holder det for senhet. Men han har tålmodighet med dere, for han vil ikke at noen skal gå fortapt, men at alle skal komme til omvendelse." 2.Pet 3,9  

3 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Altså, nå har jeg brukt hele migrene-formiddagen på å tenke.... (Og det vet vi jo ikke er bra...) Men det første bildet... Hva smurte du med da? Klister? (spør naturligvis for en venn ;) )

Kristoffer sa...

hehe. Står no i teksten det: tålmodighet. Men kanskje klister fungerer også. :)

Anonym sa...

Gratulerer, hilsen Kina!