14. februar 2010

Ei aktiv helg

Den helga her har jeg vært ganske aktiv. På fredagskvelden var jeg på CHRISC-cup. Den bestod av fotball, volleyball og innebandy. Var skikkelig morsomt sjølom vi gjorde det heller dårlig. Vi starta med å tape fotballen etter å ha springi omtrent dobbelt så mye som det andre laget. Så fikk vi walkover (finnes det noe godt norsk ord?) på volleyballen, før vi tapte kanonballen på 4 min (hjalp ikke mye at vi rakk en kamp til som vi vant suverent).

Lørdag og søndag har det blitt skitur i Estenstadmarka. Må jo nesten begynne å trene til Birken. Uheldigvis har jeg litt for lenge hatt mulighet til å snylte på Martin sitt lager av skismørning. Derfor har jeg ikke kommet meg så langt at jeg har skaffa meg klister til 0-føre. Hadde derfor noe glatte ski. Men staking i motbakke er jo god trening.

Kan også nevne at det er fullt mulig for en syklist og holde følge med 5-ern fra byen og opp til Moholt på vinterføre. Man blir riktignok noe mer svett enn de som bruker bussen.

Ellers må jeg konstatere at jeg antakeligvis har hatt litt for høye forhåpninger til medaljefangsten de første dagene i OL.

Og til slutt må jeg vel gratulerer mamma med morsdagen!

Dagens bibelvers:

"Hedre din far og din mor, så dine dager må bli mange i det landet Herren din Gud gir deg." 2. Mos 20,12 

Ingen kommentarer: