22. november 2016

Et lite tips

Her en dag tok jeg på meg ei t-skjorte. Det gjør jeg forsåvidt ganske ofte, så det var ikke så spesielt i seg selv. Imidlertid la jeg merke til at t-skjorta var litt trang rundt høyrearma. "Merkelig", tenkte jeg. Treningsmengden har jo godt betraktelig ned etter at jeg begynte i pappaperm og fikk "god tid". Og styrketrening har vel heller aldri vært det jeg har prioritert tida mi til. Og hvorfor var det kun høyresida som var trang (kontrollmåling viser 1,5 cm forskjell i omkrets på overarmene)?

Forklaringa er selvfølgelig bæring og byssing. Så mitt tips til dere som går rundt og bærer på en liten krabat: Varier hvilke hånd som tar største del av vekta.

Dagens bibelvers:
"Da sa Herren til Moses: Er Herrens arm for kort? Nå skal du få se om det vil gå deg som jeg har sagt, eller ikke." 4. Mos 11,23

Ingen kommentarer: