8. august 2013

På flyttetur 4

I går gikk flyttelasset fra mellomlagringa på Vestnes og over til leiligheta på Stranda. Bilen min klarte det mesterstykket å trekke hengern over fjell og fjord (med litt hjelp av ei ferge), og så var alt på plass. Foreløpig er alt plassert midt på gulvet, men noen bilder kom jeg på å ta før jeg hasta av gårde. Mer kommer så snart ting er litt mer i orden.

Inngangsparti.
"Walk-in" yttergangsgarderobe!
Stue. En eller annen plass her skal det stå en gigantisk sofa (supertilbud på Skeidar).
Kjøkkenkrok.

Kjøkkenskap.
Stue. Der borte skal det stå spisebord og sannsynligvis noen bokhyller.
Fra stue mot det en megler vil kalle et "disponibelt rom".
Bad (mangler vidvinkelobjektiv på kameraet).
Dusjkabinett.
Soverom.
Gjesterom. Besøkende er velkommen!

Dagens bibelvers:
"For selv om jeg er borte fra dere i legemet, er jeg likevel hos dere i ånden. Med glede ser jeg deres gode orden og deres faste grunn i troen på Kristus." Kol 2,5  

Ingen kommentarer: