26. juni 2013

Hjernerystelse

Jeg burde strengt tatt ikke skrive det blogginlegget her, men siden jeg skriver det nesten uten å se på skjermen går det vel sikkert greit. Var ute på en liten terrengsykkeltur i dag. Husker at jeg på et tidspunkt syntes jeg hadde litt høy fart på vei nedover. Husker videre at jeg stupte framover, reiste meg opp og hadde slått meg litt. Etter det husker jeg kun bruddstykker av veien hjem. Diagnosen som ble satt av både meg selv og legevakta var hjernerystelse. Kjedelig! Hva skal jeg liksom finne på de nærmeste dagene nå?

Bibelverset er vel strengt tatt en overdrivelse, men jeg orker ikke (bør ikke) bruke tid på å finne et som er mer passende.

Dagens bibelvers:
"Da var det en kvinne som kastet en kvernstein ned i hodet på ham og knuste hjerneskallen hans." Dom 9,53

1 kommentar:

Ingvild sa...

Va bra det ikkje gikk så gale... :)