12. august 2011

Fri!

Etter å ha saumfart Vestnes kommune i 8 uker blei jeg i dag ferdig med sommerjobben min. Alle hus i kommunen er oppmålt (bortsett fra 8 bygg på ei lita seter, men de får noen i kommuneadministrasjonen ta seg av). Det har vært mange regnfulle dager med trasking i boligfelt, men de to siste ukene har jeg vært på fjellet 7 av 10 dager (og man kan vel ikke klage når man får betalt for å gå på fjellet).

Hvis noen lurer eksakt på hva jeg har drivi med får dere se starten på følgende sending på NRK Møre og Romsdal: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/756569/. Litt oppkonstruert, men det gir et lite innblikk.

Men nå har jeg hvertfall ei hel uke fri!

Dagens bibelvers:
"Og regnet skylte ned, og flommen kom, og vindene blåste og kastet seg mot dette huset. Men det falt ikke, for det var grunnlagt på fjell." Matt 7,25

Ingen kommentarer: